tisdag 2 oktober 2012

Pirrigt värre..

Pirrigt värre..
 
Det är 2 oktober idag så om fyra dagar så fyller man år....
Jag måste fixa med beställning av med maten och nån cool tårta till lördag <3 <3
Plus att jag måste hitta nån  eller några fräcka tårtbilder som jag ska gå till konditoriet med så får jag se där vad jag kan få för en cool tårta....
Så var det här också måste göra en stor inköpslista och handla innan helgen typ om man hinner..

Det vill säga de gör jag inte förmycket nu denna vecka...................................


Och städningen måste fortsättas har inte nån lust med det...
Men det måste göras iallafall så det ser hyfsat rent ut iallafall eller så rent som det kan bli..
 
Och imorgon ska jag på intervju på en skola som jag kanske ska få börja studera på....
 
Hur ska jag hinna med allt??
Har inte ens funderat på vad jag önskar mig i present...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar