tisdag 30 oktober 2012

Ny medicin för mig Naltrexonhydroklorid


Har börjat med min nya medicin idag...
Den heter Naltrexonhydroklorid...
Och nej den är inte till alkoholproblem och sånt det är ett annat namn.... 
Det tror jag inte iallafall varför skulle min hud läkare skriva ut det?
Är ju till min sjukdom antar att jag är en liten försökskanin nu...
Har fått så mycket nya bölder dom senaste månaderna efter augusti..
Frågat om det är nån som har ätit den medicinen i hs gruppen på fejjan
men det har ingen som har gjort det..
Men nästa vecka ska jag till doktorn så då får jag fråga han allt som jag vill veta
eftersom jag inte fick nån lapp med information om den lilla söta mini kapseln
som jag har börjat från och med idag att ta...
Så adjö med Rimactan Dalacin och hej till nya medicinen (häxbryggd).... :P
 
Hoppas den här medicinen hjälper mig nu så jag slipper få fler bölder är så trött på det..
Den jäveln på bröstet gick sönder till helgen men det kommer massa äckel skit
som rinner ur den hoppas fan på att det tar slut nån gång nu så less på detta.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar