fredag 12 oktober 2012

KISS Biljetterna bokade!!! XD

Grymt plåtarna (biljetterna) är fixade!!
 
Satte igång datorn kvart i nio på ticnets hemsida fick sitta i kö först..
Vid klockan 9 började jag ringa ticnet också...
Det piper upptaget hela tiden.....
Sen runt lite före kvart över så lyckades jag komma fram på både datorn och telefon men då sa rösten att vänta tiden var 47 minuter så jag satt en halv timme lite mer kanske 45 minuter på det och kollade biljetter vad man fick om man lät dom ta fram bästa platserna men det var hela tiden dom dyraste och stå platser nästan hela tiden... Men till sist fick jag dom som kostar 590:- då tog jag dom :P
Man ska vara bra envis och det var jag :-P
Vet inte om det var världens bästa platser som vi fick dock men
ändå vi ska dit första juni nästa år och kolla på KISS!!!!!!
 Vilken bra start på sommaren nästa år XD
 
Och ifall han bangar så har jag världens underbaraste fästman som kommer backa upp... <3
 
Perfekt start på fredagen!!!!!!
 
=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar