fredag 5 oktober 2012

Jaha då vart man ensam idag då.........


Jaha då vart man ensam idag då............
 
Men jag tänker inte hänga läpp för det....
Det är tråkigta att inte polarna inte ville fira ikväll men jag har
som tur andra underbara polare som ska fira mig imorgon på min dag <3
Det blir kul för några av dom har man inte sett på evigheter..... =)
 
Håller på att kasta ut blommor som jag inte vill ha kvar.. (och det känns så jävla skönt ut med packet)
Funderar även om jag ska kasta ute krukorna också (inte så fina längre)
Har en ute kruka i metal och den har håller på rosta o man ser var den har stått.. (Inte fint)
Håller på att tvätta upp all tvätt som finns här hemma..
 
Så om du har tvätt hör av dig sista maskinen blir klockan 20:50 ;-)
 
Undra vad man ska äta till middag idag då.......
 
Hmm hmmm hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar