tisdag 18 september 2012

Tisdag idag då!

Tisdag idag då!
 
Var på praktiken igår och jobbade känner mig sänkt idag då..
Förstår verkligen inte varför jag blir sänkt efter jag har varit på praktiken..?
Börjar undra om det är medicinen som gör att jag blir mer mottaglig o sjuk lätt..
Eller om det är nåt skit som jag har i mig som vägrar ge sig..
Ingen sömn inatt heller..  Undra hur länge kroppen orkar med sömnlöshet...?

Inte mycket gjort idag bortsett från krypit upp i soffan och hållit på med nåt hantverk för att tänka på annat o kollat på nån serie undertiden..
Det var skönt iallafall =))
Kollade på Hart of Dixie också det är synd att man måste vänta en vecka på nästa avsnitt..
Brukar inte gilla drama eller vad man kallar det men ändå har jag fastnat för hart of dixie..
 
See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar