lördag 29 september 2012

Maximalt otur eller?



Maximalt otur eller?
 
Igår fick jag göra en jätte snabb omläggning utan att lufta såren och så som jag brukar göra annars..
Då såg jag när jag skulle tvätta såren att på vänster armhåla där jag har mina hs sår
att dom har spruckit och blivit större där  plus att det kommer
äckligt var från såret som sitter längre ner usch!!  "/
Det annars har läkt så fint i några månader..
Och mitt op sår var läkt i nån vecka hade gått hål i nåt litet som jag inte ser och blöder..
Fått lägga om där också med betnovat med chinaform smört när jag misstänker att hålet är.. 
Men har det varit så mycket för mig att jag stressar och mår dåligt  psykiskt inombords nu?
Det är inte hälsosamt måste lära mig att koppla bort och undvika det som får mig att må så dåligt..
Sen tankarna måste försvinna från huvudet också...
Det har läkt så otroligt bra i hela sommaren i armhålorna så varför ska det vända nu?
Jag hoppas verkligen att det var tillfället det här inte kul om det ska hålla på att bli större sår i armhålorna och tillbaka i rutan ett igen med massa smärta...
Det får inte hända och att det ska stå ivägen för mina planer!
Den här onsdagen är viktig ska på intevju då...
Hoppas förtusan inte att såren ska förstöra den dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar