måndag 24 september 2012

Ljusen beställda från Partylite



Då är ljusen beställda från partylite =)
 
Det dröjer nog några veckor tills jag får hem dom men skönt att det är gjort nu så slipper man beställa dom närmare till jul då julklapparna ska in handlas...


Bilden lånade jag från PartyLite usa tror jag

Vita snöbär snöboll (Iced Snowberries™ 3" (7 cm) Snowball Candles) heter dessa har även funnits som ett berg eller julgrans liknande snömotiv som jag har haft för många år sen.. Dessa har dock inte funnit på ett ex antal år heller så jag vart överraskad att jag såg dessa.. Säljs som två i en förpackning för 209:-
Vart några andra av deras doftljus också..

 
Funderar på att beställa lite längre fram om jag får nys om nåt ljus party
så ska jag beställa nåt fint i julklapp till min familj kanske..

 
Gör ett besök på PartyLite.se om du är nyfiken på deras produkter =)
Du kommer nog hitta några favoriter eftersom det inte säljs samma dofter i nån butik vad jag vet men om du vet så skriv gärna.. Ikea har ju sina egna doft ljus....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar