söndag 23 september 2012

Funderar på beställa från Party Lite?



Tråk söndag det är fan inte kul att vara sjuk!
Kikar lite på Party Lite funderar på att beställa lite "dyra" ljus till julen..
Ja, jag vet att det är september men känner en som ska ha ljus party snart så jag tänkte att lämna in mina önskemål att köpa mys ljus med jul dofter och sånt..
Den doften som jag är ute efter är "Vita snöbär" doftar loveley
Och jag vet att det är dyrt.. Men vad gör man?
Vill ha det till jul så och man behöver inte använda allihoppa på samma dag/år heller..
"Den som spar hon har" eller hur?  ;-)
 
Har kvar lite av det gamla som jag har brännt lite grann på i många många år eftersom dom ljusen har inte funnits på flera år så det är ju kul att dom finns nu och att jag gillar den doften..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar