söndag 2 september 2012

Nu träder vi in i september

Dålig på att blogga i helgen :-P
I fredags så var jag ute stort sett hela dagen grillat ute i spö regn och firat handledaren..
Efter praktiken vart det shopping inne i stan skulle köpa biljetter till Dirty Dancing med en kompis..
Hon hade glömt bort mig så jag drog hem sen efter jag hade träffat Marvin och hans polare av en slump inne på Åhléns i city.. Käkade middag med dom också kanske var lika bra eftersom man kände sig svim färdig av hunger.. Sen drog dom vidare skulle iväg på nåt skojjigt.....
Nytt mjukis set, neon blå ton till håret (fick också en komplimang utav färgen i håret av hon som jobbade på blue fox eftersom den är neon blå ;-) ) och stor pump flaska shampoo vart det att bära hem.. N var iväg på borta match med djurgårgen kom hem sent... Det var fredagen..

Lördag vart det att bege sig till 50års fest..
Åkte med svärföräldrarna..
Var trevligt massa god smörgåstårta och god dricka tårta men vart förmycket tyder det på morgon vikten idag sablar också!! Men nu är det slut festat på ett tag hoppas jag!!
Men trevligt var det iallafall..

När vi kom hem så satte jag igång Iron Sky som jag hyrde i torsdags..
Vet inte vad jag tyckte om den kanske var jag lite svårflörtad att kolla på film?
Var nog lite trött av dagens händelser??

Idag söndag då..?
Tvätt söndag evetuellt städa...
Får se vad som händer sen..

Och just det nu har vi trädit in i september... ;-)

2 kommentarer:

  1. tycker du ska slänga upp en bild på håret :) nyfiken! svart med mån-blå eller vad man kan kalla det har jag haft i i några år i håret. men nu kör jag bara på svart. lite tråkig men det duger i strid ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Coolt månblå =)
      Bild finns på fejjan ;)
      Ska lägga upp nån här sen nån gång när jag blir nöjd med färg nyansen.. ;) Svart hår är snyggt också =)

      Radera