fredag 10 augusti 2012

Varför har inte Kicks med Avril Lavigne Black Star på deras hemsida?

Varför har inte Kicks med Avril Lavigne Black Star på deras hemsida?

Det här är förfan skumt...
Okej jag har däremot inte mailat och frågat men den bör finnas där tycker jag eftersom hennes senaste är med där som heter Wild Rose.. Här en länk från kicks på min sökning Avril Lavigne



Åhléns har den såg jag men jag har förtusan inte tid att dra till stan för att köpa den där har en lång väg att åka imorgon.....

Hm hoppas den finns i butiken imorgon när jag ska dit och köpa den...

Vill inte att födelsedags barnet Malin ska bli besviken på mig..

Ska ju åka ända till Bro först imorgon för att fira hennes 14 års dag..
Då vill man ju ha nån bra present som jag vet att hon gillar.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar