torsdag 23 augusti 2012

Tänka sig att promenader kan rensa huvudet!

Segt lite sol och värme på morgonen/dagen vi har varit inne och myst som mini lördag med popcorn och skräckfilm kändes som det var nåt jag behövde eftersom jag inte känner mig så glad..
Tjejen är ju smart och känner av det också... Men vi var glada för stunden iallafall =)
Men sen senare innan middagen var jag ute med tösen så började det att regna...
Vart inte nån lång tid ute.. Det tråkiga är ju att idag åker hon hem.. "/

Skulle vilja ha henne några dagar till för det har äntligen hjälpt mig att inse på ett sätt att praktik platsen som jag har är inte nåt jag vill vara kvar på längre om det ska vara den handledaren som jag har nu.. Som ska pressa köra tjata och gnälla på mig så jag inte mår bra och att det blommar på mig för att jag känner mig pressad varje gång jag ser hennes nummer på mobilen och orolig när det är sms vad ska det stå idag exempel..
Ska ta ett exempel här messar mig dagen innan och säger möt mig här och där vid den tiden så ska vi kolla på en plats där vi kommer kanske jobba på nån gång i månaden...
Det var dagen innan!! Jag är hemma och passar hund och det vet hon..
Verkar ju inte bry sig om jag kan eller inte..
Hon tyckte att jag ska binda min hund utanför stället också när vi är inne och kollar runt..
(Stora bostäver NEJ i mitt huvud tänker så fan heller inte binda henne utanför när det kan vara dåligt väder tösen är gammal också och orkar inte med resor hit och dit)
Min handledare fortsatte att pressa mig att hänga med dit men jag stod på mig och sa nej det var skit jobbigt..   Jag förstår fan inte varför hon ska hålla på med det och tänker fan inte på hur jag mår när hon håller på sådär så det blommar och sätter sig i skallen på köpet..
Tänka sig vad det riktiga personen kan visa sig efter många månader...
 
Praktiken var betydligt roligare att gå till när min gamla handledare var där som gav en posetiv energi så man orkade att komma och ringde nån gång för att kolla hur man mår om man inte har kommit dit på ett tag...
 
Saknar det som var förut..
Men det kommer nog fan aldrig bli likadant som det var innan..

Kände att jag verkligen behövde skriva av mig det som på går.. Skönt var det =)
 
Men tack vare tösens promenader så har det rensat huvudet på mig och insett att jag kanske ska göra nåt annat nu! Evetuellt plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar