tisdag 7 augusti 2012

Lite blah blah prat på telefonen idag..


Lite blah blah prat på telefonen idag..


Men i tankarna så funderar jag fortfarande på nån hårtoning men ver inte vilken färg än..
Skulle vara kul att lägga i nån ton innan helgen så man är fin till på lördag när jag ska träffa min underbara Joie som ska fira sig ute :-P

Då lär jag träffa gamla bekanta och nya bekanta som man inte har sett på evigheter..

Jag är mörk upp till men blekt i underhåret som syns väldigt väl skulle vara kul att lägga i nån cool hårtoning där som syns snyggt..


Men tillbaka till frågan vad skulle man ha för färg då?


Bilden är från Odium Clothing
Blue fox hade ingen bra färg karta att visa då hade jag varit tvungen att göra extra jobb med print screen för att lägga upp här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar