onsdag 29 augusti 2012

Köpa Amelia nr 19 imorgon!

Dagens Nyhet!!
Köpa Amelia nr 19 imorgon!
 
 
Jag tror det är rätt famsida..
 
Jag skulle nog inte köpa tidningen egentligen eftersom jag läser andra tidningar men det kommer en sån intressan reportag  imorgon som jag inte kan motstå.. =)
 
Petra och hennes kille kommer vara med där i ett reportag  om just..

**Trumvirvel**
 
Mina damer och herrar nu presenterar jag ;-)  
 
Hidradenitis Suppurativa bakgrund och massa kärlek... =)

Men jag ser glatt fram emot läsningen imorgon och sen att det blir mer och mer uppmärksammas utav alla som inte känner till om sjukdomen och vad vi får genom lida genom smärta och lukten bölder som spricker osv...!
 
Klickar man på Amelia nr 19 2012 så står den inte med där på webben men dom lägger nog inte upp allt på webben, men i tidningen ska den finnas för det är några som har fått hem den i brevlådan och har lagt upp artikeln på facebook ;-)
 
 
 
 
 
 
Innan jag visste om artikeln.....
En ny medlem i min grupp talade om att hon sökte på gruppen för att det stod om en grupp på facebook i tidningen (jag vart chockad eftersom den gruppen jag håller i är upplagd på bloggen) det är inte min grupp som står med i tidningen vill jag bara informera.. Fortfarande chockad.. :-D

1 kommentar: