onsdag 8 augusti 2012

Kom iväg till Blue Fox idag så det är skönt att ha det gjort!

Kom iväg till Blue Fox idag

Så det är skönt att ha det gjort! Gjorde fynd iallafall trots spö regnet som var emot mig.. 

Köpte två färger..


Det vart från Directions:

Neon Blue                                      Flamingo Pink


 Sling bilderna är från Blue Fox fast jag googlade på dom =)

110:- vart det sammanlagt för kalaset =)
Hade tänkt att ta andra färger dom hade från Stargazer tydligen det var en nyhet för mig men dom färgerna hade dom tyvärr inte det går nog åt snabbt dom färgena jag ville åt.. :-P
Så nu får jag kasta mina gamla färger som gick ut för några/många år sen..
Han i butiken sa det till mig att "kasta dom" när jag frågade :-P

Hmm undra om man ska söka jobb där verkar schysst =)'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar