söndag 12 augusti 2012

Grattis Joie

Grattis Joie <3 <3

Även om du fyllde i måndags ;-)
Tack för underbar park fest igår det var jätte kul..
Det får vi göra om..

Nu börjar mitt inlägg från igår glömde skriva då haha :-P
Dagen började med tvätta håret och såren samt omläggning sen kändes det att jag fick stå flera timmar med en platt tång och platta mitt fördömda hår.. Sminka sig tog tid på mig det vill säga och satte i örhängen och halsband som jag alltid glömmer när jag vill vara fin och sen bar det iväg efter man hade klätt på sig för att köpa en present till min älsklings syster dotter som fyllde fjortis (14-år)
Köpte mig en present igår också en ny svart eye liner som jag använde när ja satt och väntade på N när han va och hämtade jobbar kläderna hos nån polare....

*Sådär fin jag var igår har jag inte kännt på jätte länge och det satt i hela kvällen också även när jag kom hem så jävla lyckad =) *
Fjortisen rymde ca 20 minuter efter vi kom så födelsedags barnet fick man inte se så mycket..
Var där ca 2 timmar och fikade med hans underara syster som man inte träffar så ofta..

Sen bar det iväg till hemköp och köpa 2.25% cider eftersom jag missade bolaget.. :-P 
Och efter det så fick jag skjuts till Tanto lunden...
Oh där började festen för Joie när jag hittade rätt gäng...
Massa underbara människor som man inte har träffat på flera år och även nya vänner träffade man =)

Var iallafall en skit rolig dag!!



=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar