lördag 4 augusti 2012

God morgon =)

Lite blah blah blah på morgonkvisten..
Varit uppe nån timme fått i mig lite kaffe nyss men ingen frulle..
Kollat i den nya GI-Boken som vi köpte förra veckan eller om det var veckan innan det..
Lite tips på frukostar och sånt som jag kan tänka mig att ha hemma och göra ordning lätt så det inte blir som denna dag typ äter ingen frulle.......

Dags för lite bus ;-)

Igår glömde jag skriva att vi hade varit på PizzaHut flickvännen bjöd ut pojkvännen på mys middag..

Det roliga var att herr - pojkvännen sa "blir man mätt på den här lilla pizzan"

(menar då singel storleken eller vad det hette)

Jag typ fnittra och sa till han vänta och säg nåt innan du har ätit upp pizzan =)
Sa även efter det om du inte blir mätt på den så köper jag en extra pizza som du får ha med dig hem..

Det behövdes inte men han var inte proppmätt och se sen att man inte behövde äta förmycket mat om man ska dricka öl sen.... ;-)

xoxoxo

Undra vad den här dagen har att bjuda på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar