onsdag 22 augusti 2012

Då var det onsdag!

Då var det onsdag!
 
Idag var vi ute på promenix och tösen fick hälsa på en 7 månaders bebis han var så nyfiken på henne och hon var så glad =)
 
Jag har ringt runt lite idag funderar på att hoppa in i nån utbildning tyvärr så får jag tydligen inte läsa det jag redan har i betyg.. Men om jag vill läsa såna ämnen så får jag väl läsa på nån högre nivå dock kanske jag inte får den hjälpen som jag behöver då..
Det är jobbigt sånt där måste fundera mycket känns det som idag.. Studieväg ledaren verkar väldigt schysst iallafall.. Det lät så på henne..
Verkade förstå min situation också med sjukdomen..
Jag ser fram emot att träffa henne på ett möte iallafall så vi kan glatt prata mer om vad jag ska göra med min framtid.. Eftersom sjukdomen är bättre i armhålorna och verkar inte vara lika aggressiv med mig så funderar jag på att utbilda mig kanske inom lärlings nånting så kanske jag kan söka jobb på hund dagis om jag inte kommer in på mitt första alternativ som jag såå gärna vill göra mer inom grafisk form och lära mig  om screen tryck webbdesign osv...
 
Men körkortet är ett måste för mig också att ta..
Har dock inte fått svar från vägverket men ska försöka kontakta dom.. (väldigt svåra att få tag på)
Ska gå på förar utbildning också eller vad det hette :-P
 
Naaw så gulligt hör hur hon drömmer viftar på svansen <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar