lördag 25 augusti 2012

Då är det äntligen lördag!

Då är det äntligen lördag!
 
Nu är dagen äntligen hör ikväll ska jag på 50år/jubileum för bostadsföreningen!
 
Det tråkiga är att jag får gå själv för att N har dubbelbokat hastigt och köpt biljett så han ska på match ikväll.. Han hade dock glömt bort sen länge att vi skulle iväg ikväll också...

Men men jag tänker iallafall gå ut och ha trevligt med alla andra i bostadsföreningen äta och dricka gott och vingla lite träffa grannar som man inte alls visste att man hade och träffa nya ansikten..
 
Har ju ändå bott här i ca 4 år flyttade in till halloween så det är bara trevligt att göra nåt eftersom man har missat deras pub kvällar julfika deras grejer osv alla år som man har bott här....
 
Klart det här är ju bara så roligt eftersom föreningen firar 50år!
 
Men ändå en upplevelse för livet inte varje gång som man får uppleva detta..
 
Så när vi skaffar barn kanske vi bor i hus nånstans i sverige då har man ändå upplevt det här...
 
Och berättar vidare om detta blir en rolig dag..
 
Kanske berättar om detta för mitt barn och barn som ska bo här i framtiden..
 
Ja där kanske jag drömde lite där men ändå mina föräldrar har upplevt en sån grej och det verka vara en liten upplevelse iallafall ;-)
 
Nu har jag iallafall duschat funderar på att platta håret eller nåt..

Vad ska man ha för kläder idag då?

Kanske den lilla svarta ;-)
 
Vi hörs senare iallafall om jag har nåt kul att skriva om dagens upplevelse...
 
Bye bye =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar