onsdag 1 augusti 2012

Äntligen fixat..

Bra start på dagen trots att halva dagen är borta nu..
Men ändå så är jag nöjd nu när jag har pratat med tjejen som skickar ut sina tekniker..
Nu är det fixat iallafall..
Snar behöver du och jag inte kriga om tv kontrollen längre älskling ;-)
Hjälp är på väg...

På fredag runt lunch så kommer Bäckinstallation hem till oss och installerar ett extra tv uttag till sovrummet..  Så då fan ska jag kunna kolla på tv när jag vill  på kvällen när det är nån bra serie eller film som visas då när det är "sport och skit" och jag inte får kolla i vardagsrummet!
Tänka sig att det alltid ska vara ett STORT jävla krig om TVn så fort programmen krockar med den fördömda  sporten! :@ Och så självklart så ska han ha sin vilja igenom....
Är så trött och spyfärdig på det.. Och så den här dominansen  " det är sport/os ikväll ju" XD
Hatar att vara idrottsänka!! Usch säger jag :@
Men det behöver jag inte tänka på längre så skönt..

Det ända som behövs är extra TV till sovrummet sen slipper jag OS och sport skiten 4ever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar