måndag 30 juli 2012

Thundercats

Hur många kommer ihåg den här serien?

Thundercats


Jag kommer ihåg att den sändes på sommarlovsmorgon om jag inte minns fel nån gång när jag gick i mellanstadiet det vill säga nåt av dom åren  1992-1994
Då gick man upp och gjorde i ordning sin frukost och satt framför tv för att följa varje spännande avsnitt som sändes då på sommarlovets morgon =)
Tror den är gjord nån gång på 80-talet..






Bild på Snark eller Snarf den äldre ;-)
Lite eller stor skillnad på alla tre eller hur? ;-)


Den här versionen är nyare från 2011 och går på cartoon network
Snark eller Snarf som den lilla söta kallas för i dagens läge pratar inte lika mycket som i första versionen från  80-talet..



Vilken förändring!!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om nya versionen men om jag säger såhär alla är ju olika bra..
Det är väl också just nu bara en säsong som har gjorts på den senaste..
Men kommer ändå sakna den äldre.. Undra om den finns att köpa?
Klart såg nåt om det på nätet...

Here we go


Här är trailer på den från 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar