tisdag 24 juli 2012

Soft tisdag

Soft tisdag

N är iväg med sin familj till Parken ZOO i Eskilstuna åkte hemifrån tidigt runt 10..
Äter nog bergis väldigt mycket gott nu när dom är på utflykt.. ;-)
Jag håller mig till mina GI Lådor men middagen blir grillat kött :) Slipper MC Donalds och sånt =)
Kommer inte hem först senare i kväll han ska på travet också där med sin farsa..
Och där har jag redan varit en gång i år Sundbyholms travet tror jag det hette :-P
Jag hade velat åka med men jag mår inte så bra och kände att jag behöver vara hemma själv och bara ta det lungt och inte känna att jag måste till något..
Men det ledde ju till att jag plockade fram broderier som ligger och dammar..
Och det är nya grejer också som jag ska börja jobba med att ha till jul sen när det blir färdigt men det är ju långa projekt också så jag tänker inte stressa.. :-P
Det är skönt att ha nåt att pyssla med och inte fundera på nåt annat än att hålla kolla på stygnen.. ;-)
Satt igång tv bara för att lyssna på nåt undertiden som jag har sytt på en flask grej att ha till julen..

Nu tog jag lite paus och var inne på fb en stund och såg att det var en till där som ville vara med i gruppen där  =)
Det är extra roligt att det är fler som hittar dit nu på nån vecka jag har lagt till en medlem i veckan nu under juli månad tror dom kanske har gått via bloggen eller sökt på fb och jag har väl haft gruppen upplagd ca 7 månader nu på fb..
Fortsätt så =)
Ska snart sätta igång igen och sy på tomten som ska vara med på flask grejen..
Fixa mellanmål också måste göras så jag inte svimmar..
Sen kommer ju N senare och hämtar mig då jag är hos mina föräldrar ska grilla gott kött... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar