måndag 30 juli 2012

Så där ja..

Så där ja..
Då har jag ringt till comhem och det ska vara fixat nu att vi får vårt gamla large tillbaka på TV om tre månader när det går ut.. Men dom är roliga försäljarna frågar om telefon nummer och sånt för att
lägga in på deras data bas.. Till och med mobil numret ville dom ha med på deras lista.... :-S
Det är konstigt det där att dom ska fråga sånt när jag själv som kund bestämde att inte fylla i dom uppgifterna.....  Men men det betyder inte att jag kommer svara när dom ringer nästa gång jag får fakturan hem så tänker jag gå in på webben och ta bort mitt nummer därifrån..
Varför ska dom ha två nummer till mig för?
Okej jag är för snäll och gav dom mitt mobilnummer  för jag har svårt att säga nej  men det tänker jag ta bort för det ska dom inte ha något att göra med..  Och inte söka mig på det heller för att sälja på massa abonnemang och konstiga erbjudan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar