onsdag 4 juli 2012

Existeras hundhimlen?

Existeras hundhimlen?

Jag har funderat mycket på liv och död i några veckor nu stort sett varje dag kommer tankarna upp nån gång under dagen..
Det är nog för att min älskade Chessi som imorgon ska avlivas och jag har funderat mycket på om hund himmelen existeras...


Det känns så jobbigt att säga adjö vi ses i framtiden och tårarna började komma när vi åkte hem idag..
Hon är 15 år och 4 månader skulle hon fylla nästa vecka den 14e..
Och har följt min uppväxt från slutet på mellanstadiet till efter gymnasiet...
Likaså jag har följt henne sen hon var en liten söt valp med en riktigt stor attityd..
Och hon har alltid varit pigg trots sin höga ålder och med på allt men nu på slutet så märker man mer tydligt att hon inte orkar med allt och ser tecken på det...
Levt ett friskt liv hela livet utan nåt som hindrat henne..
Och har fått ett x antal kullar varav mitt lilla monster <3
Chessi var med mig ut mitt i natten när jag för första gången skulle träffa Niklas.. <3

Hur säger man hejdå till sin bästa vän som har tröstat en när man gråter och aldrig har svikit än..
Och alltid funnits till hands till allt och aldrig svikit mig...

Det känns verkligen i mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar