måndag 23 juli 2012

Den här sommaren är ju allt för rolig :-P
Regn regn nån dag som det är värme och sol..


Men det är lite underhållande när vi står ute på balkongen och tittar på regnet faller ner
från regn molnen undertiden som man hänger ut tvätten på tvättstället.. ;-)
Vi hade tur med vädret i lördags iallafall när vi firade morsan.. <3
Trots att det var kyligt men inget regn..
Hämtade ut mina nya glasögon också i lördags som jag försöker vänja mig med att använda extra mycket.. Eller lite oftare det vill säga..  Man vart som en ny människa.. ;-)


Snygga glasögon =)

Mina nya glasögon är svarta från märket Lyle & Scott men liknar den här modellen som är
från Lyle & Scott också som är på bilden fast mina är från Synsam..


Det är nog färgen som skiljer sig.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar