måndag 2 juli 2012

2 Juli 2012

Måndag då igen :P
Skillnaden idag är att N har semester så vi har varit iväg och handlat mat och sånt..
Jag struntade i att dra iväg med jobbet till Skansundet idag..
Har nog sår feber eller nåt.. Tempen har ju stigit sen helgen så det var lika bra att stanna hemma..
Men som sagt lite gjort vart det idag... N har också temp tror att han håller på att åka på nån ögninflammation också.. Not cool =(

Snart inom en och en halv timme lär det ringa på dörren då kommer mina gi lådor från gi boxen hem så är det bara att köra och börja skärpa sig så kg och om inte kg så hg börjar rasa lite mer.....
Var inte speciellt nöjd med morgon vikten 116,7 idag men va fan jag har fan lekt rövare i helgen förmycket av allt!! Blir så när man firar svårt att motstå.. Men huvudsaken att det inte va ett eller två kg som man hade gått upp det här var bara tre hg...
Ska försöka vara lite hårdare nu när N har semester kanske det blir lättare med mat och sånt..
Kanske va nån eller några vita helger det vill säga ingen alkohol.....

Jag tycker att det har börjat blomma lite på visa kroppsdelar också men hoppas på att det inte svullnar och och går sönder.. Har funderat att på onsdag ska jag dra iväg och träna efter jobbet första gången på typ två månader.. Då får bölderna inte växa eller gå sönder så man inte kommer iväg pga smärtan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar