torsdag 21 juni 2012

Terra Nova

Sett reklam på tv att dom ska börja sända en ny serie på kanal 11 som heter Terra Nova
29 Juni klockan 20:00 - 21:00 på kanal 11 går även repris samma dag 23:10 - 00:05 och även på söndag 1 Juli sänds det 23:00 - 00:00 enligt www.tv.nu bara sök på Terra Nova så får man upp det..

Själva handligen eller vad man ska skriva.............

Det är lite som Jurassic Park filmerna.. Steven Spielberg producerar också så jag tror att det är nåt bra för han gör ju bra filmer och sånt :-P
Men grejen är jag vill inte skriva att det inte kommer en säsong två..
För jag tycker det borde det sen så står det inget på imdb om serien är nerlagd heller..
Så jag säger inget för då har jag inget sagt.. Som sagt det blir ju väldigt intressant att se den serien nu i sommar på kvällarna när man har semester..

Håller tummarna att serien är bra och att det kommer några mer säsonger =)

Och sen tycker jag TV4 Sci-Fi borde visa serien  istället för att lägga ner kanalen i augusti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar