onsdag 20 juni 2012

onsdagen den 20:e juni 2012

Beställt hem natchos till middag idag för att lyxa till det på en tisdag..
Har varit inne på körkorts portalen idag också..
Får se sen om det är rätt papper som jag har beställt hem då.. :-P
Eftersom jag inte fick tag på en telefonist dock bara deras mekaniska tryck på knapp för att komma vidare och ingen telefonist ledig sen stängt.... Vilken roande tisdag för mig pga värken kan man inte röra sig ordentligt för att klä och fixa sig så man kommer iväg till praktiken.......
Ska på denna semester börja övningsköra har jag tänkt mig..
Är lite sent ute kanske med papprena dock men vadå det är nåt som kommer ta tid iallafall :)

Hittar inte dom gamla papprena som jag hade ringt efter förra året eller nåt.. 

*Duktig Sandra håller inte koll på var sitt körkortstillstånds papper ligger som väntar på att bli ifyllda och samt att göra syntestet*

Sen ska man ju leta fram sin gamla bok och börja läsa teorin också det blir ju mycket jobb trots allt..
Tänkte det är ju bra att börja nånstans.. Det blir en bra start på semestern... =))
Synundersökning måste jag göra också på nytt..
Funderar på att fixa nya glasögon eller byta ut glaset vilket som.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar