onsdag 18 april 2012

Bland onsdag!

Lite smått och gott då...........

Varit inne på fejjan (facebook) och lagt upp gamla bilder på konserter som man har varit på..
Bland annat på Metallica och Treat!!

Tog ett besök på  Vanitas blogg hon som är med i Den Sista Dokusåpan som går på TV6.. =))
Det är fina bilder hon har med hundar!
Hon har skrivit lite om LCH mat... Det var en intressan blogg att läsa om henne iallfall..
Vanita spelar jätte bra som sig själv i Den Sista Dokusåpan!
Gillar när hon tar sig ur sin knipa i rummet som hon hölls fången och sen så får tag i en pistol och visar girl power mot killarna som kidnappade henne och räddade Abbe och Simon!! ;-)
Så coolt!

Älsklingen ringde nyss också.. Han köper med sig pizza hem till middag....
Det får väl bli så eftersom jag inte orkar laga middag och det gör inte han heller...
Men men jag längtar till min värk går över och jag orkar ta kontrollen och göra mat..!
Funderar på att köpa en bok med LCHF recept i.. Så får vi variera med LCHF och GI mat..
Eller om man ska köra på LCHF metoden..??
Nån som har tips om LCHF eller GI??!!

Gud så god den va Azteka tog jag.... Var duktig med att inte äta upp hela pizzan..

Brygger kaffe som vi ska dricka strax så får vi se om vi hittar på nåt kul idag då.. :-P
V86 står tydligen på hans lista ikväll.. Så jag får väl spana på en TV att ha i sovrummet då =))
Eller hitta nåt kul att skriva i bloggen om kanske ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar