tisdag 17 april 2012

Vära bästa år ett avsnitt som sändes 29 mars när Sami ber om råd från John om EJ och Lucas

Trodde inte att jag skulle skriva nåt om en såpopera nån gång men han som spelar John i Days of our Life är så skönt rolig med sina kommentarer nu när han har minnesförlust..
Avsnittet sändes 29mars på tv3..


"Det finns en replik där Sami ber om Johns åsikt och John svarar något om att han måste ta Lucas parti, eftersom det måste kännas skit att komma hem och se sin tjej vara otrogen med nån annan," säger Sweeney. "Jag skulle vilja poängtera att det här inte är otrohet. Han sa att det var slut! Och hon är gift med E.J!"

Spolade tillbaka för att få lite mer ord som sades där..

Sami ber då om Johns åsikt efter hon och Lucas har grälat..

Marlena: - John är den sista... (menar nog att han är den sista som man ska fråga om kärleksråd eller nåt)

John avbryter där punkterna kommer: - Blondie hon pratar med mig men jag har en åsikt
En del av mig tar fångens (Lucas) parti hans kvinna är otrogen med en annan man som han avskyr!

Sami: - Tekniskt sett är det inte otrohet

John: - Jag har inte pratat klart...
Den andra delen är lättad över att Elvis hade sex med dig för det blev jobbigt med den speciella sexuella spänningen!

Marlena: - Det här hjälper inte

John: - Jag säger bara som det är!
En sak vet jag säkert-

Marlena: - Vad vet du?

John: - Din familj är mycket mera illadäran än jag

Så sjukt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar