onsdag 11 april 2012

Kalibad på karolinska i solna.. Träffat doktorn idag han verkar jätte nöjd över framgången..
Ska få lägga om själv tre dagar i veckan en månad sen ska jag tillbaka på återbesök..
Skulle ta blodprov idag också för att kolla med levern..
Kom till centralen där man ska ta blodprov tog en lapp.. Kikade upp på vad det va för nummer pch det va ca 45 stycken innan mig så jag tappade lusten morsan och jag drog vidare tillbaka till sköterskorna och frågade om jag kan ta proverna på min vårdcentral istället och det kan jag så ska iväg nån annan dag här och ta proverna så man vet att allt står rätt till...
Innan dess vad jag inne och hämtade ett paket imorse.. Och senare var jag och hämtade mitt efter längtade körkort "moppekortet" Pratar just nu med min bästa polare på telefon så man får många skratt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar