söndag 8 april 2012

Påskdagen

Nu har vi kommit till Påskdagen vad för kul ska man hitta på då?
Ingen anning har inget paid card på World of Warcraft "/
Älsklingen är på fotboll idag så då passar jag på att kika runt hehe ;)
Kanske bio ikväll American Pie: Reunion med älsklingen och Fredde..
Infekterande svettkörtlar, Hidradenitis Supperativa..
Tänkte uppdatera informationen om sjukdomen man lider av eller om jag hittar nåt huvudtaget..  ;-)
Kanske styla nåt smycket eller nåt annat kul..
Funderar på om man ska prata med dom andra i gruppen och fråga om dom är sugna på att starta upp patienförening eller nåt annat.. :-P
Eller så väntar jag på att fråga och tar det lite längre fram..
Har än så länge inte fått svar från den där föreningen som jag mailade för ca 4 månader sen om hur man gör för att starta en patientförening och vad man ska tänka på osv.. =(
Det skulle vara najs att starta en patienförening i sverige kanske norden för just Hidradenitis Suppertiva! Hoppas det finns några som håller med mig skulle vara bra iallafall =)
Hittade en sida som jag översätter hidradenitis suppertiva
Står så mycket det snurrar i huvudet.. Kopierar och lägger upp på en sida på min blogg som ni kan läsa om ni vill.. Är lite småbesviken att jag fortfarande är förkyld plus att jag inte har orkat vara ute och rört på mig när det är så fint väder men kallt.. Plus att det har snöat då och då under helgen..
Hoppas på imorgon att jag lyckas lura ut mig..

Gosat med hundarna idag också och kammat dom jätte söta änglarna/devils<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar