torsdag 5 april 2012

Skärstorsdag!

Happy Easter!!

Glad Påsk!!

Skärtorsdag idag då.. Inte en ända påskkärring eller påskgubbe har synts till idag..
Sitter just nu och skriver ner alla hyss..  Håll koll på vassa föremål!!! Jag skar mig i tummen idag inte så stort jack men ändå ;) Har varit och fikat med Johanna idag.. Shopping igår med bästa polarns flickvän..
Vart en hel del som jag hittade.. ;-) Käkade grillspjut idag med klyftpotatis till middagen..
Drack upp en 33cl öl som heter Corona idag också var länge sen jag gjorde det drack öl alltså ;)
Hunnit tvätta idag ett par maskiner så det är skönt att inte ha förmycket tvätt att tvätta sen ;)Om jag inte är inne och skriver nåt nu över helgen så får läsarna ha en trevlig påsk!!  Får se hur det ser ut i Enköping imorgon blir en trevlig trip att åka dit och hälsa på Patrik över lååång fredagen och sen vidare på påskafton vidare till kära mor och far o alla älskade hundarna  myspys <3


Dags att ta kvasten och flyga iväg till Blåkulla då!
Don't drink and fly ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar