onsdag 14 mars 2012

Tränings onsdag!!

Dagens schema!!
Träning på Curves gick jätte bra det känns så skönt när man kommer hem och kan duscha utan att behöva vara orolig av smärta när dusch vattnet rinner ner i såren som det har varit innan i armhålorna!
Dock så tycker jag fortfarande att op såret har blivit större men inte större än vad det va i måndags som tur.. Vänster såret är lätt blödande idag och i måndags men tror inte att de har blivit större där för de har jag inte sett iallafall... Har skrivit upp mig på Curves med Zumba pass imorgon kväll 20:- spänn skit billigt bara för man är medlem!! Det ska bli jätte spännande finns även morgon pass på måndagar men jag måste testa om det är något för mig först =)

Tog en tur in på viktklubb också idag och fixade en inköps lista här ska det göras mat i helgen och frysas in, mellanmål o frysas in också hehe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar