torsdag 22 mars 2012

Tooooooooooooorsdag!!!

Va inne på vikt klubb idag och uppdatarde lite grejer..
Så fick jag syn på en tjejs blogg där..
läste och såg sen detta "Och när jag känner att "nu jävlar är jag igång och jag är så peppad och motiverad!" så blir jag i princip alltid sjuk och blir sängliggandes" kände igen mig jätte mycket..
Kom tänka på att det är ett tag sen jag vart sängliggandes..
Känner att det är nåt på gång i mig säkert en förkylning..
Men jag tänker gå försöka träna även om jag känner av förkylningen men är lite osäker vill inte bli jätte sjuk så jag inte tränar på flera veckor..
Har gått ner 6 hg som sakt var ju hos dietisten i måndags och vet att det beror på att jag har börjat träna sen 9e mars tre dagar i veckan måndag onsdag fredag..

Håll i er nu för jag ska avslöja min vikt den 5-mars 117.2kg
Måndag den 19e Mars 116,6kg Det posetiva är att jag minskar nu i vikt även om det går vääldigt sakta..
Min träning kommer jag ha en stor nytta av..
Känner mig beroende av den också det har jag inte kännt förut när jag idrottade så det är nåt nytt..

1 kommentar:

  1. Skickar massor av pepp till dig. Hejja Hejja och fortsätt med träningen och ta det i lugn och ro, tycker inte du ska känna dig stressad. Alltid jobbigt att avslöja sin vikt men det där var ju inte så jättemycket ändå. Det går du ner bara du ger dig fan på det :) kram

    SvaraRadera