söndag 11 mars 2012

Sunday I'm in love

Sunday Cinema time me and my love was today on cinema and saw Journey to the Mysterious Island
Dwayne Johnson är så jävla bra skådis!! =)
Gör jätte bra roll som styvpappa "Hank" till Josh Hutcherson "Sean" som löser en kod och får fram info om en mystisk ö som dom beger sig till..
Luis Guzmán "Gabato" så bra i sin roliga roll farsan till Vanessa Hudgens "Kailani" som Sean blir förtjust i ;-) Michael Caine spelar Farfar till Sean..
Var jätte länge sen man såg på en film och fick så mycket att skratta..
Det var 3D bio också men vilken upplevelse att se filmen..
Filmen är skit rolig och bra spännande också allt i en kombination!!
 En skit kul scen från filmen ;-)


Kom på sen att det är väl en fortsättning på en annan film eller???
Orginal titeln är ju Journey 2: The Mysterious Island
Måste banne med se första filmen :-P
Igår lördag var det full igång med att städa i köket så jag kunde laga fin middagen  för att ha födelsedags fest till "lill gubben" hahahahahahahahaha :-D
Jobbade hela dagen nästan känns det som att skala potatis.. Niklas fick fixa köttet jag la på marinad eftersom han hade glömt det kanske ;-)
För drink med big sister och svärmor..
Sen the biiiig talk med mig och Niklas hade syrran sen..... <3
Middag färdig alla äter och dricker gott =)
Sen vart det stor städning i köket undertiden alla andra inklusivt födelsedagsbarnet kollar på tv!!
Min storesyrra hjälpte mig hundra femtio procent med rensa köket och så vidare...
Fan vilket rent kök och mysigt det vart sen efter timmer under tiden melodifestivalen är igång..
När melodifestivalen är slut åker svärföräldrarna hem..
Syrran och mina föräldrar är kvar ett litet tag till och hjälper mig med köket..
Min storesyrra är en stjärna på att styla..
Jätte mysigt nu med massa ljus min svarta stora duk som mamma vikte ihop så den inte är så stor vart sen jätte fint i köket nu och massa ljus så det blir riktigt mysigt..

Käkade frukost där för första gången sen nyår så jävla skönt....
Sa det till Niklas att så fint vill jag ha det i varenda rum... Blir ju glad när man ser hur rent det är...
Idag söndag då, förutom bio idag då så va vi på Hornbach och köpte ett tvättställ som man kan vika ut på båda sidorna ganska stort ställ men nja har man mycket tvätt nån gång så är det bra med att hänga mycket och får plats.. =)
Även en sån där fin keramik aktig tvålpump tror jag det kallas till tvål köpte vi i mörk grå nästan svart matt nyans som vi har hällt i diskmedel fin att stå i köket... =)
Ska ta och kolla på förra veckans avsnitt av Äkta Människor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar