tisdag 27 mars 2012

Shopaholic ;)

Massa shopping idag..
Mötte svärmor så vi lunchade åt sallads buffe tallrik.. Jätte smarrigt..
Hon bjöd mig på lunchen =)
Sen shopaholic hittade en hel del kläder i dag på Lindex som jag handlade har bestämt mig att göra mig av med gammla t-shirts som är fräta missfärgade i armhålorna pga mina sår..
Nytt och fräscht vart det med nya linnen två nya färger och en topp i cerise och en ny kofta som inte var för långärmad svart såklart.. Svärmor köpte koftan till mig annars hade jag inte råd och den var så fin =)
Sen hade den bergis varit slut nästa gång jag kommer in på Lindex  Samt nya köks handukar gröna 2p och gula 2p för 59kr jätte billigt på hemtex.. Har även såna i rosa nu i köket men bra att byta med =)
Kapphal var vi inne på också vad fina kläder dom har där också blir så frestad..
Var inne på HM också shit va fina kläder det var där också även herr kläderna var fina..
Hittade en fin Ballerina dräkt i rosa som lilla sötnosen Felicia ska få i födelsedags present som svärmor köper till henne.. Världens bästa farmor har lilla Felicia <3 tycker jag =)
Nu får jag och farbror Niklas leta efter en fin present till lilla ballerinan som hon ska få från oss på sin stora dag!!
Bjöd på Caffe latte take away också så det var smarrigt på avslutning på shoppingen..
Jag måste bjuda tillbaka nästa gång med lunchen det var så mysigt =)
Känner mig som en Shopaholic ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar