torsdag 8 mars 2012

Läcka

Tordag idag såg att det hade läckt igenom min omläggning på vänster armhåla....
La dit några tunna kompresser så det inte rinner igenom..
Fick en tunnare omläggning igår på Solna..
Men som sagt det blir intressant med egen omläggning under veckan..

____________________________________________________
Funderar på om jag ska ta en shopping runda nere i centrum...
Ska slå en pling till Oscars tjej och kolla om hon är hemma isåfall om hon vill joina ner till centrum..
Vill köpa ett gäng (gärna massor) långbenta leggins som jag kan använda nu när de är vinter/vår ;-)
Skönare än gå runt i mjukis byxor när man vill känna sig fin..
Köpte ett par när jag och Joie va va på shopping..
Jätte sköna hade dom i lördags.. =)
Johanna ringde mig sen efter jag hade försökt att nå henne..
Är på skolan och pluggar fortfarande.. Får vänta tills hon kommer hem nån helg.. =)
Det är Internationella Kvinnodagen idag!!

Ska vi ut och strejka?? ;-)

Starta upp ett företag eller nåt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar