torsdag 29 mars 2012

Kollar på Revenge på TV3 Play.. nu är det ju paus..


Skönt torsdag idag snart helg.. Tänkte satsa på Earth Hour på lördag!

Fixa lite block ljus och värme ljus och tända då på lördag mellan 20:30-21:30.. *mysmys*



Alltså den där Tyler i Revenge är ju helt crazy..



Snacka om att vara en dr Jykell och mr hyde..


Det är avsnitt 11 som jag kikade på..
Så i slutet så fick jag höra denna underbara fina cover på Metallica's Nothing else matters
Tyvärr kanske inte det är så bra ljud på denna version som jag la upp på bloggen..
Men sök på den via youtube så kan ni lyssna på den där..




Skådespelarna har blivit fotade av Tyler Shields



Det är kul med att dom bjuder så sig =)


Så jävla bra serie =)

Vilka bilder som dom tar snygga som tusan =)
Han som spelar Jack har nån cool tatuering på sin mage..

Älskar att kolla på den här serien den och många andra favoriter =)

Kolla in den här videon




Nu ska jag placera mig i lugnets vardagsrum och kika på spännade program ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar