söndag 4 mars 2012

Kidnappning igår den 3-Mars!!!

Igår vart det kidnappning för hela slanten....
Niklas fyller år imorgon så vi kidnappade han igår jag och hans kusin..
Vart skit kul satte i mina headset i hans öron och nästan högsta volym med film musik som strömmade ur och in i öronen från The Fast And The Furious filmerna dom bästa låtarna..
Och sen min fina sjal som jag band för ögonen på han så inte han ser nåt ;-)
Sen ledde jag ut han från lägenheten och in i hissen sen vidare ut på gatan och in i hans kusins bil..
Och så åkte jag och Patrik runt på gatorna sen vidare till Heron City och överraskade han på bilparkeringen och tog av ena luren och frågade om han ville se?
Och det ville han så då knöt jag bort min sjal och vilken min när han fick syn på Patrik =)
Fotade lite innan jag knöt bort sjalen var väldigt kul att kolla på idag.. hehe =)
Han vart överlycklig har inte träffat han på ett ex antal veckor nu.........
Nu började äventyret va på MC Donalds nya hamburgaren Big Barbeque (Fast den åt jag när jag va på stan med Frida i fredags) och käkade lunch jag åt Prime chicken dom hade inte nya pommes salt `n`  pepper stripes sen vart det kaffe latte på det och min va med smaksatt med Hasselnöt *jamjam*
Disco bowling vart det efter vi hade druckit kaffe :-P
Patrik fick in tre strike minst...
Niklas fick in spärr......
Och jag fick in dubbel nollorna två gånger hehe därav att jag förlorade hehe
Det var skit kul oavsett hur många poäng man fick in det går ut på att ha roligt iallafall.......
Men hade skit kul =) Efter det så gick vi och lirade massa spel som deras spelhörna här också och fick ihop massa biljetter..
Sen vart det O´learys och ishockey för hela slanten..
Käkade middag där.. Drack en Mojito undertiden boysen drack bira.......
Sen kom middagen in och drack ett glas rödvin till blandat kött med klyftpotatis och heta bönor......
Och födelsedags barnet darck bira.....
Men det var väldigt lyckat Djurgården vann på straffar.....
Efteråt gav jag bort biljetterna till en liten flicka så hon fick bli glad också hennes pappa tackade så mycket hade frågat en dam om hennes unge samlade på såna men men får skylla sig själv när man säger nej..... 
Pappan till flickan såg man på direkt att han vart glad dottern var så chockad men glad.. *kul att se* Känndes om jag gjorde en god tjänst för det =)
Detta har vi gått och planerat ca 1 månad fast lite längre...
Sen drog vi hem och kikade lite på andra chansen på Melodifestivalen..
Och lirade Nhl och drack bärs...........
Fick en present av Patrik också en hjälm som man sätter två öl burkar på varsin sida och som man kan dricka ur dom typ smatidigt.. :-P
Han fick av mig ett bälte och ett par kalsonger.. (Fyller ju imorgon kan inte ge allt igår)
Vart jätte lyckat en kul överraskning också.....!!

Niklas är jätte glad =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar