fredag 9 mars 2012

Pust!!!

Guuud så skönt att komma hem... =)
Varit och tränat idag på Curves..
Gick jätte bra när jag hade kommit igång..
Fick hjälp med stretcha också..
Har gjort om allt med att vägt mäta över byst, rumpa, mage, midja och på låret! Skit bra!!!
*klappar mig stolt på axeln efter träningspasset*
Efter smärta och trötthet o elände och pust så gick det skit bra!!
Var inne på Lindex och köpte några leggins varav ett par ska jag nog att ha och träna i tror jag..
Sen systembolaget och köpte vin till imorgon!!
Älsklingen  kom och hämtade mig och handlade också!!!Nu ska jag gå ner och sudda ut tvätttiden..
Sen bär det åt med att ta det lungt kanske skala potatisen till potatisgratängen för imorgon och göra tzatziki!! Och njuta av fredagskvällen efter jag har lagt om såren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar