måndag 19 mars 2012

Glad måndag!!

Imorse när jag skrev på min blogg så snöade det...
Har varit iväg hos Dietisten också idag..
Fick positivt svar att jag får vara kvar hos henne så jag är glad..
Hade gått ner 7-hg sen jag va hos henne förr förra veckan..
Kom till träningen så snöade det fortfarande det låg på marken också men Curves idag då iallafall....
Är så skönt att känna att jag kan sträcka på armarna som jag ska.. Duschat nu och har luftat såren och lagt om så nu känner jag mig fräsch igen =)
Såren ser fina ut fortfarande hur mer nöjd kan man bli? =)
Dom ändrar sig lite fortfarande i formen men det flyter på iallafall..
Hoppas iallafall att det är läkt..
Vad glad jag vart av kommentaren också idag.. Massa positivitet!!
Solen skiner nu så snön som låg på marken är borta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar