måndag 5 mars 2012

Födelsedags firande idag!!

Födelsedags firande idag!!
Älsklingen fyller 25-år idag!!
Kom hem 15:30 bara att börja städa fick undan en hel del för den 1 och en halv timmes städning..
Idag fick min älskling sina födelsedags presenter!!
Jack and Jones boxer shorts 3stycken och en snygg t-shirt med döskalle på vänster sida på bröstet...
Ska försöka lägga upp också den skit snygg =)
Köpte Cheese cake hallonsmak med blåbär i som vi bjöd på till hans föräldrar och brorsan som kom..
Niklas hade köpt bullar också som vi bjöd på till kaffet också...
Han fick en våg av sin farsa (tagit från hans jobb) men det har han redan så ska kolla med han om han verkligen vill ha den annars kan jag ta med den till min praktik och sälja den där hehe ;-)
Ravioli till middag ingen höjdare men vad gör man? Har inget hemma så....
Ska ändå bjuda på lyxmat i helgen när dom som ska komma och äta och fira älsklingen då.....
____________________________________________________________________

Varit på Karolinska i Solna idag fick mycket posetiv styrka idag mitt operationsår (höger armhåla) ser ut som två stycken 10-öringar brevid varann...



Vänster armhåla har också minskat sig mycket från i fredags....
Ska se om jag kan lägga upp bild idag när jag hittar min kabel.....
Besökte Curves idag också och provade på...
Ska försöka börja träna igen.. =)
Startar på onsdag efter jag har varit på praktiken........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar