onsdag 15 februari 2012

Xara Photo & Graphic Designer 7

Sitter och kollar på nätet efter nåt roligt program till datorn :)
Xara Photo & Graphic Designer 7 kliar i fingrarna när jag läser om programmet.. =)
Vill ju ha något att göra som jag tycker är kul förutom att lira wow såklart men lite annat som ligger i mitt intresse som jag vill syssla med på dagarna i väntan på att bli bättre så jag kan börja söka riktigt jobb efter operation och allt elände som jag har varit med om..!!
Det är kul att hålla på att redigera bilder..
Har ju en bra digitalkamera men fotar inte så mycket eftersom jag inte har något bra program att redigera i och göra som jag vill..
Har dock inte gjort det på några år nu men tycker det är prisvärt att köpa det nån gång..
Kan göra egna snygga inbjudnings osv.. =)
Eller som igår göra nåt fint alla hjärtans dag kort och födelsedags kort..
Det är nåt jag saknar jätte mycket just det man är utbildad till att pyssla med dator program göra fina kort osv..
Vill gärna kolla närmare på det men då måste jag åka till Solna inte så lockande eftersom jag var där idag lite måtta får det vara då..! Synd att det inte finns inne i stan :(
Men ska leta vidare iallafall...

1 kommentar:

  1. Det låter super kul :) Det tycker jag du satsa på. :) Det är verkligen super kul att fixa med bilder själv hållt på med photo shop i skolan mycket och det är också bra program som fotografer använder ;)kram kram

    SvaraRadera