onsdag 1 februari 2012

Woohoo första dagen på jobbet detta år!

Var jätte skönt att åka dit efter jag hade varit på karolinska i Solna!
Idag var det Kalibad rosa kompresser på såren och ny omläggnings metod provar vi idag för att se om det vätskas igenom de tunna kompresserna som sköterska la på över nya förbandet..

Lunchade på jobbet med deras goda ost och skink sallad skämde bort mig med en fanta lemon den är jätte god till salladerna på jobbet! =)
Nya ansikten på jobbet och stam kunderna var där också perfekt för att pigga upp mig med ett riktigt välkomnande =)
Jätte kul att se att alla mår bra och så..
Märkte skillnad att några hade öppnats sig extra mycket för att prata med mig så det var extra roligt =)
Var länge sen man kände sig så extra mycket välkomna till jobbet  =)
Visade bilder på såren idag för dom som var nyfikna och undrade hur de gick och så..
Ska försöka gå iväg en dag i veckan nu..

En kund till mig sa nånting om mina utslag idag på jobbet på skoj att en fin dam som jag inte ska ha sånt..

och jag sa att ja de är tecken på att jag är ung och får inte köpa folköl på sin 27års dag skojjade jag tillbaka.. Han bara skrattade åt mig =)

Så nästa vecka får jag planera en dag som jag ska komma iväg på..
Tror onsdagarna blir bra efter jag har varit på karolinska då hela min grupp är där så det är ett stort plus så man får träffa alla goa.. =)

Var nere i centrum idag och gjorde lite ärenden köpte en hud kräm till ansiktet idag var lite dyr men de är jag värd om den är bra för ansiktet..
Hann med mycket på en timme nere i centrum..
Men inte nån lockande vägg almanacka hade dom inte =(
Lär väl ta nån vecka innan man ser skillnad men kan hoppas att de blir bra till nästa vecka när man ska tillbaka till jobbet ;-)
Satt på bussen och såg mannen hoppa av bussen innan mig.
När jag hade hoppat av så kollade jag vilket håll han hade gått för jag tänkte gå i fatt honom som en överraskning men då ringde han mig och var i affären så jag fick vänta på han <3
Nu ligger han och myser i badet undertiden jag skriver ner lite som har hänt idag =)
Väntar på goa jojo ska ringa tillbaka till mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar