söndag 19 februari 2012

Trött söndag

Hemskt att man kan vara så seg idag söndag =(
Kanske håller vi på att bli sjuka?
Vi var ute och gick en mini promenad och köpte lunch med oss hem..
Orkar inte ett skit kommer nog vara en lat söndag för oss två..
Men ska fråga Niklas om han orkar hjälpa mig att ta ned gardinerna i vardagsrummet..
Jag har än så länge bestämt att vi inte ska gardiner i vardagsrummet också..
Har inga i köket heller då vart köket mycket större ;-)
Men kan lätt ändra mig sen men det blir då isåfall..
Kanske hänga draperi grejen på varsin sida? Inte vet jag.. Ska ta leta efter det nya tangentbordet och byta den jag använder är så trött att bokstäverna inte syns på skärmen fast att jag har tryckt på tangenten.. Ibland så trycker jag bara på att publicera och upptäcker senare att det fattas bokstäver fast jag har tryckt på tangenterna... Byta dator musen också så det blir nytt och fräscht!!!

Förresten det är mitt hundrade inlägg idag woohoo :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar