torsdag 16 februari 2012

Torsdag förfan!!!

Heeeeeeeeeeeeeeej alla ute i vinterkylan och soliga landet!!!!
Idag är det tordag..
Frida ringde mig imorse så nu är det spikat!!
Shopping för hela slanten förfan!!
Ska ses lite senare men det gör inget för då hinner jag vakna och göra mig i ordning så kanske jag är i stan lite tidigare men det gör inget för då kan jag njuta av kaffe undertiden jag väntar och lyssna lite på rock som strömmar genom mitt headset..
Får se om vi äter nån middag ute idag då..
Eller om jag ska köpa med mig nåt hem sen när jag ska hem.. ;-)

Sätta mobilen på laddning ska jag göra snart väntar på att Niklas ska ringa så kan jag göra det..
Väldigt jobbigt att höja rösten när mobilen är på laddning och måste ha igång högtalar telefonen bara för att det ringer.. "not like"

Så ska pojkvännen gå på ishockey med grabbsen från jobbet ikväll..
Dvs att jag har TV för mig själv ikväll!!!!!!! hahahaha
Fixa nåt gott att  äta dricka ikväll när man ska se allt spännande som går ikväll....
Fy fan va najs äntligen nån som har lyssnat på mina böner för engångs skull..

Svärmor har ringt idag men vi pratade inte så länge när jag berättade att jag skulle träffa en kompis på stan.. Vet inte vad hon ville men men jag har planer som var spikat redan..
Får komma över en annan dag och fika om det var de hon ville =)

Har fortfarande problem nertill men känner ändå att jag är piggare än förra veckan..
Men ska ändå ta det lungt mår alltid värst på morgonen tar alltid några timmar efter jag har gått upp så blir jag pigg..

Får se om jagt åker iväg till solna och går på webbhallen men jag tror ändå inte det eftersom det ligger en bra gå väg bort från centrum har ingen lust att gå där när det är vinter vill inte halka på den där läskiga bilvägen som man måste korsa..
Ska kika igen om jag hittar programmet på nån affär i stan..
Mailade Webbhallen hoppas på att få nåt bra svar från dom att dom kan fixa..

Nä nu är det dags att fixa sig med att klä sig och snart börja röra sig..
Kanske åker ut till Solna iallafall vem vet..

Ha en bra dag alla läsare!!

1 kommentar:

  1. Hej. Det låter som en toppen dag ;)
    hoppas super kul.
    ska du shoppa för kul på webbhallen då :P
    kram kram

    SvaraRadera