torsdag 23 februari 2012

To to to torsdag!

Hej alla läsare!!

Dag 2 Nutrilett + banan till frukost!

Håller på att fundera på om jag ska åka iväg till webbhallen..
Men vill också träffa Joie och åka till ikea och fika billigt..
Känns lite som beslutångest men skulle kunna göra allt också..
Men det är nog värken som inte tilltalar roliga veckan har börjat och blir så trött av värken så de kanske spelar in på mitt beslutångest idag eftersom jag tror inte att jag orkar göra allt idag.. :S
Eller om jag ska åka själv till stan och sen möta upp Joie så åker hon och jag till Ikea sen...?
Aa fick sms av min kompis Linda <3 hon har varit i Egypten på semester en vecka..
Jag vill också dit och sola, bada i rödahavet och bara mysa vid stranden..:-P
Det är bra grejer de Rödahavet har för mig att såren läktes när jag var där för ca 10 år sen lite kunde bada i det havet utan att det gjorde ont och så.. Men så fort man kom hem var man på ruta ett igen..
Är sugen på att boka resa dit men kommer vänta eftersom förra året bokade vi två månader innan och vart en kaos förändring i såren när jag vart sjuk på våren och hela sommaren mådde jätte dåligt och var inte bra när vi skulle åka till Gran Canaria.. Försökte göra det bästa av situationen men gick segt av smärta och pest den veckan men vi hade mysigt där iallafall trotts att jag inte mådde bra..
Såg på delfin show mycket vackert på den där djurparken som ligger på ön vi va på Gran Canaria..  ;)
Får bli en sista minuten om vi ska resa nåt iår men kan spara pengar på det att inte resa i år heller!

Jag har spart lite pengar för att överraska pojkvännen men en resa för att vi firar 5-år tillsammans iår!
Men är ändå osäker på att överraska med resan än så länge vill verkligen veta att jag inte kommer må dåligt i vår/sommar och det vet man aldrig vi får se hur det blir....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar