söndag 5 februari 2012

Hej alla ute i den soliga vinterdagen!!

Tänkte först säga att min omläggning med Polymem läckte igenom igår nån gång under dagen..
Jag ansträngde mig inte så mycket var och lirade bowling med min kille och hans kompis igår.
Det är konstigt de där hur de kan läcka igenom..
Killar är ju killar ska ju anstränga sig blodigt medans jag fick gå lungt med klotet och prova att kasta eftersom jag har inte kunnat lira ordentligt på ett par år..
Senast var när vi firade min 25-års dag med bowling och med kompisar och gick ingen bra för mig då att lira pga mina såg i armhålan gjorde skit ont då..
Men igår gick det jätte bra vilken total förändring är jätte glad över att jag kunde lira.. =)

Nu vet jag om jag får en förfrågan om bowling så kan jag ställa upp och lira utan smärta..
Var och käkade god mat igår på Amazon innan bowlingen..

När vi gick från bowlingen så gick jag förbi min underbara Johanna.. <3
Idag ska jag träffa min guddotter <3 =)

Ska bli jätte kul har inte sett henne på snart två månader..


Får man se om hon kommer ihåg mig eller inte ;-)
Men det är lite senare..
Känner mig för nyvaken just nu behöver några timmar så jag är vaken för att träffa busfröet<3

Ska bli spännande och se vad det är för hyss hon kommer göra idag den lilla underbara söta flickan =)
Ska bli spännande och se om man får ett armband av henne idag, hon brukar göra ett armband och ge bort ibland till den personen hon  väljer ;-)
Hungrig man börjar bli nu då!!
Idag vill jag äta en god middag hemma =)
Med tända ljus kanske eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar