måndag 6 februari 2012

Skit Måndag!!! "/

Har varit på karolinska i solna idag på min dagliga omläggning!I fredags vart jag omlagd med Polymem och under helgen hade det läck igenom..
Idag måndag när sköterskan tog bort polymem från mina sår så har vänster såret blivit större dvs värre!
Höger amhålan är är också lite förändring de har öppnats sig lite... "/
Det värkte som tusan i såren efter hon tog bort polymem.. =(

Haft Kalibad idag och vart omlags med Aquacel silver och absförband så får vi se hur det ser ut på onsdag!
Fy fan vad besvärlig sjukdomen är!!  Är så trött på värken!
Det gick så jävla bra i några månader och nu vänder det mot negativt!!
Har fått ner till också besvärligt att inte kunna ha trosor pga sjukdomen!!!

Hidradenitis Suppertiva är inget att leka med =(

Min doktor kom in och kikade på mig idag också så han skrev ut medicin till mig som jag kommer äta varje dag nu i månader lät det som =(

Rimactan 600mg 1tab på morgonen..
Dalacin 300mg 1tab morgon och kväll!

Maximal otur eftersom jag käkar dom där tabbletterna för att inte ta upp alla kolhydraterna!
Så dom får jag lägga på hyllan.. Känner mig så jävla lessen.. =(

Har värk i vänster armhålan sen jag va på ks idag =(
Man har blivit bortskämd med att inte ha ont på jätte länge såklart att man ska drabbas av skiten igen "/

Vilken skit måndag skit start på veckan.. Ingen träff med Frida imorgon heller fyfan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar