lördag 18 februari 2012

Läst på en länk på aftonbladet nyss som heter Sjukt Jobbigt!! klicka på namnet så kan du läsa allt..
Jag blir berörd av alla tonåringar som har självmords tankar osv alla möjliga orsaker :´(
Det är så jävla synd om dom sen kanske inte alla får den hjälp dom behöver för att må bättre och komma på rätt väg igen..
Skolorna kanske inte bryr sig på det sättet dom borde heller?
Mammor och pappor har de inte lätt heller vet inte hur dom kan hjälpa sina drabbade barn..  :´(
Kommer ihåg i plugget nån gång i gymnasiet så såg jag nån av mina vänner som hade skärmärken på armar eller andra områden men jag vågade inte fråga.. Men det är så sorgligt!

Vet ju hur dom flickorna mår, har ju själv mått så dåligt pga min sjukdom..
Tankarna spökar.. kan inte bli av med dom så lätt heller..
Blev bara på mind hur det var för mig inte fått leva tonårslivet som jag annars borde fått göra men gick på massa mediciner för att få ner den svåra acnen som jag vart retad för i skolan osv..

Tänker ju på mig själv när det var som värst för mig och bara ville dö när jag mådde som sämst psykiskt fick prata med en psykolog och komma på besök nån dag i veckan men hon släppte mig rätt som det var..

Träffade nya vänner och så får att komma på en stabilare väg..
Är så jävla glad att jag har Niklas (även om han inte lyssnar så bra) som finns för mig och mina underbara vänner som finns som en klippa som jag stötta mig på när det verkligen behövs.
.
Ni är guldvärda allihoppa ni vet vilka ni är!!

Jag ställer även upp på mina vänner som behöver en klippa att stötta sig mot!

Mina tankar går till er som inte har det så lätt flickor och pojkar.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar